همان طور که می دانید و یا با خواندن مطالب قبلی تیم ایران رپورتاژ دریافته اید، رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روشهای برندسازی و تبلیغات اینترنتی در دنیای کسب و کارهای اینترنتی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده میکنند.
اگر از سئو کاران بپرسید مطمئن ترین و موفق ترین روش تبلیغات و سئو سایت چیست، همگی متفق القول جواب خواهند داد رپورتاژ آگهی.
اما دلیل این علاقه زیاد سئوکاران به رپورتاژ آگهی چیست؟
رپورتاژ آگهی بهترین راهکار بهبود رتبه سایت شما در گوگل است.
انتشار رپورتاژ در خبرگزاری های معتبر باعث افزایش اعتبار برند شما میشود.
انتشار رپورتاژ آگهی بصورت کمپین در تعداد قابل توجهی از سایت های خبری معتبر برای برندینگ شرکت شما بسیار موثر است.
اگر به دنبال بهبود رتبه سایت خود در الکسا هستید، رپورتاژ آگهی با تاثیر بالایی که بر روی رتبه گوگل دارد، ورودی قابل توجهی را بصورت پایدار دریافت خواهید کرد.
اگر متن رپورتاژ خبری را خوب بنویسید قابل توجه کاربران قرار میگیرد و این یعنی بازنشر خبر در سایت های دیگر و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی.
انتشار رپورتاژ آگهی بصورت یک خبر جدید، باعث اعتماد بیشتر مخاطبان می گردد.
رپورتاژ قابلیت انتشار در سایت خبرگزاری ها و همچنین، سایت های تخصصی پر بازدید را دارا می باشد.
صفحه مربوط به رپورتاژ بصورت دائم و همیشگی در سایت های معتبر قرار گرفته و اثری ماندگار خواهد داشت.
خبر رپورتاژ آگهی، پس از انتشار در سایت های معتبر، به سرعت در موتورهای جستجو، ایندکس شده و در لیست نتایج جستجو قابل مشاهده می باشد.
امکان ایجاد چند لینک موثر به صورت فالو و دائمی در هر رپورتاژ آگهی وجود دارد که می تواند به شدت به سئو سایت کمک کند.
چگونه تیتر مناسب رپورتاژ آگهی بنویسیم؟
بایدها و نبایدهای رپورتاژ آگهی
رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟