همان طور که می دانید و یا با خواندن مطالب قبلی تیم ایران رپورتاژ دریافته اید،‌ رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های برندسازی و تبلیغات اینترنتی در دنیای کسب و کارهای اینترنتی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده می‌کنند.

اگر از سئو کاران بپرسید مطمئن ترین و موفق ترین روش تبلیغات و سئو  سایت چیست، همگی متفق القول جواب خواهند داد رپورتاژ آگهی.

 

رپورتاز آگهی


اما دلیل این علاقه زیاد سئوکاران به رپورتاژ آگهی چیست؟

  • رپورتاژ آگهی بهترین راهکار بهبود رتبه سایت شما در گوگل است.

  • انتشار رپورتاژ در خبرگزاری های معتبر باعث افزایش اعتبار برند شما میشود.

  • انتشار رپورتاژ آگهی بصورت کمپین در تعداد قابل توجهی از سایت های خبری معتبر برای برندینگ شرکت شما بسیار موثر است.

  • اگر به دنبال بهبود رتبه سایت خود در الکسا هستید، رپورتاژ آگهی با تاثیر بالایی که بر روی رتبه گوگل دارد، ورودی قابل توجهی را بصورت پایدار دریافت خواهید کرد.

  • اگر متن رپورتاژ خبری را خوب بنویسید قابل توجه کاربران قرار میگیرد و این یعنی بازنشر خبر در سایت های دیگر و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی.

  • انتشار رپورتاژ آگهی بصورت یک خبر جدید، باعث اعتماد بیشتر مخاطبان می گردد.

  • رپورتاژ قابلیت انتشار در سایت خبرگزاری ها و همچنین، سایت های تخصصی پر بازدید را دارا می باشد.

  • صفحه مربوط به رپورتاژ بصورت دائم و همیشگی در سایت های معتبر قرار گرفته و اثری ماندگار خواهد داشت.

  • خبر رپورتاژ آگهی، پس از انتشار در سایت های معتبر، به سرعت در موتورهای جستجو، ایندکس شده و در لیست نتایج جستجو قابل مشاهده می باشد.

  • امکان ایجاد چند لینک موثر به صورت فالو و دائمی در هر رپورتاژ آگهی وجود دارد که می تواند به شدت به سئو سایت کمک کند.

رپورتاژ
با وجود نکاتی که ذکر شد انتشار رپورتاژ آگهی مناسب ترین استراتژی جهت سئو و لینک سازی به صورت طبیعی است.البته باید توجه داشت که انتشار رپرتاژ بدون داشتن یک استراتژی و همچنین بدون توجه به نکات تولید محتوا نه تنها کمکی به برندسازی و همچنین بهبود سئو سایت نخواهد داشت بلکه می تواند به سایت شما ضربه بزند.بنابراین انتشار رپورتاژ خبری تان باید کاملا برنامه ریزی شده باشد و نکته ای که باید به آن توجه کنید آن است که نباید تنها به انتشار رپورتاژ آگهی برای تبلیغات و بهینه سازی سایت اکتفا کنید و حتما باید برای پس از انتشار رپورتاژ هم برنامه ریزی و استراتژی داشته باشید.
پس از انتشار رپورتاژ آگهی:
  • در شبکه های اجتماعی برای رپورتاژ منتشر شده تبلیغ کنید.
  • در مقالات خود به این رپرتاژ لینک دهید و کاربران را به خواندن آن تشویق کنید.

  • اگر در مقاله منتشر شده از کاربر خواسته اید تا کاری انجام دهد ( CTA ) برای مثال برای خواندن مقاله ای به سایت شما مراجعه کند یا با شما تماس بگیرد برای پاسخ به آن ها آماده باشید.
 
 
در انتها باید یادآوری کنیم که شما برای انتشار رپورتاژتان زمان و هزینه صرف می کنید بنابراین باید به نکات انتشار آن توجه کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین نتایج را به دست آورید.
تیم ایران رپورتاژ آماده است تا برای انتشار یک رپورتاژ موثر شما را یاری کند.



iranreportaj رپورتاژ ,سایت ,انتشار ,آگهی ,های ,سئو ,رپورتاژ آگهی ,انتشار رپورتاژ ,سایت های ,در سایت ,پس ازمنبع

چگونه تیتر مناسب رپورتاژ آگهی بنویسیم؟

بایدها و نبایدهای رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟

راز یک رپورتاژ آگهی موفق

رابطه پی آر بر رپورتاژ آگهی چیست؟

جادوی رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی بهترین روش تبلیغاتی در استراتژی سئو

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

diselnaab خبرنامه اختصاصی معماری و سازه ایران و جهان اخبار تکنولوژِی و بازی های کامپیوتری band مطلب سرا - مطالب عمومی و دانستنی آموزش نگهداری از گربه طراحی انواع آرم و لوگو ندارییی اجناس فوق العاده لوازم یدکی لودر کاترپیلار